Ms.Klantig, de är jag!

Tjena! 
 
Tänkte att jag skulle kika in och berätta om en klantig men rolig grej jag lyckats göra... Jag ramlade ur sängen här om dagen. Det har ju varit så otroligt varmt så kring 2 på natten fick jag för mig, i mitt sovande tillstånd, att göra slut med täcket. Med att göra slut menar jag få bort den från min kropp, haha. Japp, dock hade jag trasslat in mina ben i täcket och tänkte heller inte att jag låg otroligt nära sängkanten. Sving med ett intrasslat ben, bang... Där låg jag på golvet och fattade inte riktigt vad som just hade hänt. Detta var ju för omkring fyra dagar sedan och Kristofer har inte slutat pika min klantighet😂
 
 
 
 

Nikon D750 | Nikkor 28 mm 1,8- Bild från min Instagram 👉Jenniferniirola
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: