Flytten och dagen

Nikon D750 | Nikkor 28 mm 1,8
 
 
Dagarna rullar. Nu har vi bott i evakueringslägenheten i kanske två veckor. En- två lådor ligger kvar och släpar men känner att dem inte är värda att packa upp. Innehåller inget som man måste använda och bara åkt med denna miniflytt. Skönt att lägenheten ser ut precis som våran till hur rummen ligger osv. Enda skillnaden är ju att det inte finns någon tvätt eller diskmaskin samt att det är annan tapet. 
 
Innan flytten hit fick jag lite tid för mig själv och då passade jag på att fota lite. Blev inte som jag tänkte mig men när blir det någonsin de, haha. Känns skönt för kameran följer med mer och mer vart jag än går. Kanske kan det vara så att man blir omotiverad när det är vinter då man kommer hem när ljuset är dåligt. Nu ska man bara hitta tiden och orken till att redigera bilderna också, haha. 
 
Strax blir det lite parklek med lilla Majsan och hennes kusiner. Jag och Majsan har varit mycket ute bland parkerna utanför lägenheten dessa lediga dagar. Maja tycker det är super kul och trött blir hon så mycket som det busas haha😊 Senare blir det av till mina föräldrar för att grilla lite. Akira behöver lite kärlek från Kristofer då det var länge sedan dem sågs. Hunden älskar honom mer än vad hon gör mig. Helt osynlig är jag när han står bredvid 😂 💖
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: