Bucket list

 
Här kommer en lista på saker jag vill göra i livet. Dem som har en bock framför sig är redan gjorda och går att läsa om genom att klicka på den. 
  
 
Bila genom några länder med härligt sälskap 🚙💨
Hitta ett jobb jag älskar 
Överkomma rädslan att misslyckas
Göra Lumpen 
Resa själv någonstans 
Sova under stjärnonra 🌠
Skinny dipping
Gå från en stad till en annan
Gå från en stad till en annan i ett annat land
√   Cykla från en stad till en annan 
Cykla igenom ett land eller en del av landet 🚵
Backpacking
Åka till Peru för att se matchu pitchu
Åka till påskön i Chile 🗿
√  Rida på en strand  🐎
Se norrsken och möjligtvis fota de
Bada isvak
Tatuera mig
Rida kamel i öknen
Fira jul på en strand
Uppleva en karnival i Brasilien 
Lära mig dansa tango 💃
Se en balettföreställning 
Åka gondol i Venedig 
Se en film i en utomhusbio
Bada i vattenfall
Bestiga ett berg 🗻
Gå på Lantern Festival i Chiang Mai, Thailand 🏮
Åka linbana 
Åka luftballong 
Spendera en natt i glasiglo, Finland
Skriva en bok- behöver inte bli publicerad 📖
Åka till Island och bada i varma källor
Bada i världens största pool i Chile
Gå på kinesiska muren
  Flyga helikopter 🚁
Gå igenom en labyrint
√   Ta körkort  🚘
Ta Mc körkort 
Resa till Afrika och fota djur
Få svart bälte i Taekwondo
Gifta mig 💍
Ringa någon mitt på natten för att spontant hämta upp dem och köra iväg på ett nattäventyr
En vecka utan mobil och elektronik 📵
Besöka alla världsdelar
Gå på samma bro fram och tillbaks i en timme
Åka turistbuss i Stockholm 🚌
Sätta ett lås på the love brige i Paris
Testa på att vara vegan i ett halvår
Kunna gå ner i split
Åka till en trampoline park
Tälta i skogen ⛺️
Besöka ett ishotell
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: