Göra Lumpen

Bild från Instagram, har inget med inlägget att göra, haha.
 
Göra Lumpen 
 
En sak jag stryker från  min bucketlist är lumpen. Har bestämt mig för att inte genomföra det. Mycket för att jag till och från inte litar på mitt eget mående. En helt vanlig dag kan vändas på grund av ångesten där jag sedan inte har ork för att utföra någonting. Sen känns det som att jag inte kämpat tillräkligt för det, viljan är bara inte där längre. Finns lite andra anledningar till det också men känner inte att det behövs dras upp här. 
 
Känner mig inte ledsen över detta heller. Lite av en lättnad är det då jag har haft mycket tankar kring vad jag kommer missa när jag är borta. Eftersom att jag samtidigt inte har haft samma vilja att utföra detta känns det jätte dumt att slänga iväg den tiden på något man helhjärtat inte vill när det finns annat att göra.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: