Körkortet och nytt jobb

Nikon D7100 | Nikkor AF 50/1,8 D
 
Godagens. Just nu sitter jag vid skrivbordet, med en del böcker relaterade till körkortet, framför mig. Teori har aldrig riktigt varit min starka sida och när det kommer till körkortet finns det inga undantag. Just nu skulle man kunna säga att jag har ett halft körkort. Fanns inga problem med själva uppkörningen men teorin är något jag måste göra om, tyvärr. 
 
Förutom körkortet som ockuperat min tid så har jag även jobbat en del. Min tid som servitris som jag jobbade på under sommaren är över för denna gång och numera jobbar jag som vikarie på IES Eskilstuna. Fördelen med att jobba längre bort hade helt klar varit att ha körkort då jag vissa morgnar måste vakna 4:45. Snacka om att jag i vissa stunder under dem dagarna känner mig som en vandrande zombie. Hur som så trivs jag väldigt bra där. 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: