21122016

Som ni kanske märker är bloggen inte högsta prioriteringen just nu. Har en del i huvudet som jag försöker få till, jobbar och orkar inte riktigt ta tag i att redigera bilder jag fotat. Brukar redigera dem på helgerna med denna är lite fullbokad med en hel del på schemat, ska dock försöka finna tid för att få upp några nya bilder att smycka bloggen med. Inga löften här inte, ska ändå göra mitt yttersta.

 
Annars mår jag rätt soppigt då jag går runt och hostar varannan minut. Känns som att någon delar hjärtat i 1000 varje gång jag hostar vilket givetvis är obehagligt. Försöker dricka mycket te med citron i men även lite riven ingefära. Får vi se om det giver något. 
 
Julafton är precis bakom hörnet och presenter till familjen har jag köpt. Ska bli kul att se reaktionerna på dem olika klapparna. Hoppas på att pappa kommer få dig ett gott skratt till det lilla rimmet jag och systern har knåpat ihop tillsammans med hans julklapp.
 
 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: