Två på natten, två månader och två hål

Nikon D7100 | Nikkor AF 50/1,8 D
 
Klockan passerar snart två på natten och här sitter jag uppe och gör only god knows. Ne, skoja. Är fult medveten om vad jag gör, haha. Har skrivit runt 4000 ord om mitt 2015-2016. Ganska tråkigt shit om jag får säga det själv, dock kanske andra finner det mer intressant. Eller inte. Skulle vilja kalla texten för den nakna sidan av mig. Ni ba, que? Men är väldigt öppen om hur jag kännde under den perioden av mitt liv som jag skriver kring. Där av "naken". Vet inte om jag kommer lägga upp texten här( update: har bestämt mig för att inte göra det). Kanske om några månader eller så. Om jag känner fört. Måste låta den vara i två månader och sedan gå och läsa egenom den igen. Skoja, ska inte låta texten vara i två månader bara någon dag eller så. Vet ofta inte vad jag först skriver. 
 
Btw 2016-04-10 tog jag hål i örat. Det blev ovanför de andra håler jag har. Är väldigt nöjd! Har dock inga bilder på det ännu, eller inga bra bilder. Men det kommer inom sin tid. Känns lite tomt på det anndra örat nu men har en plan på hur jag kan balansera ut det hela. Mamma kommer dock inte gilla det, men det får hon leva med. Hahah. #övertrött
 
Godnatt vänner!! 
Kommentarer
Ellen Delin

Vad fin du är!

Svar: Man tackar! :)
Jennifer Niirola

2016-04-25 | 05:22:53
URL: http://ellendelin.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: