Vill fota lite självporträtt

Nikon D5100 | Nikkor AF-S DX 18-105/3,5-5,6 G ED
 
Det var ett tag sedan jag tog denna bild, redigerade den dock för någon vecka sedan. Just nu är jag lite på självporträtt humör men vet inte hur jag vill ha bilderna så fotar inte några, haha. 
 
Här sitter jag i skolan och väntar på att klockan ska bli 12:17 så jag kan dra mig till bussen. Fredag är det idag, så skönt. Dock har jag en del att göra i skolan som jag måste ta tag i denna helg. Ska även på taekwondoläger imorgon, eller vi får se. Min handled har bara blivit värre och känner av smärtan mer nu. Känns dumt att gå på ett läger om jag ändå inte kan utföra majoriteten av övningar man ska göra. Men vi får se vad som händer. 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: