Intelligence

Jello people! 
Ligger i min säng och är redo för att sova. Är både hungrig, törstig och lite trött haha. 
 
Idag såg jag sista episoden av Intelligence som bara har en säsong. Den var helt ok bra men skulle vilja se en säsong två. Efter att ha sökt lite på google så fick jag fram att det inte kommer fler säsonger, men men. Nu säger jag även stopp för att börja se nya serier nu när skolan har börjat. Som man kanske märker (?) så är jag en serieslukare.  
 
Ursäkta bilden. Jag vet inte varför men jag både gillar den samtidigt som jag inte gillar den. Den är konstig haha.
Kommentarer
Jennisbeauty

Snygg bild ju! :)

Det skulle vara jättekul om du vill vara med i min tävling om att vinna en personlig almanacka som du självklart får designa själv från personligalmanacka.se! :) Förlåt om du inte gillar att jag länkar den, vill bara tipsa. Kramar! <3
http://jennisbeauty.blogg.se/2014/august/tavling-vinn-en-personlig-almanacka.html#post-comments

2014-08-27 | 20:16:52
URL: http://www.jennisbeauty.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: