Stativskruven spårlöst bortta

Heeej!
Alla vet ju att det är den 31 oktober vilket betyder att det är halloween. Har något läskigt inträffat idag? Inte för mig inte. Har varit en småtråkig dag. Har letat efter stativskruven hela dagen då den varit spårlöst borta i två dagar. Hittade den för två timmar sen, blev super glad! Har inte haft lust att fota när stativskruven har varit borta, men nu har jag fotat lite och ska redigera dem. Om det inte kommer ett inlägg med dem bilderna idag så är det för att pappa har stängt av interneten ( HEHE). 
 
Till andra köttbullar. Idag så var jag på en handledarkur som pågick i tre timmar. I början kände jag mina kinder kocka. Va super varm. Ush! Efter pausen så blev det dock bättre. Känner att det inte kommer bli säkert i trafiken framöver, haha. Men men nu ska jag redigera lite bilder sen läsa lite. 
Image and video hosting by TinyPic
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: