Sista veckan...

 
Vet ni, denna vecka jobbar jag mina sista dagar innan bebis. Helt sjukt att tänka så. Att jag ska bli mamma också, den är ju ännu mer ofattbar fastän det gått så lång tid. Kan knappt förstå det och ibland heller inte att jag faktiskt är gravid men det är jag och längtar något otroligt! Man vill ju bara veta vem det är som piruettar i magen😄
 
Jag har inget fysiskt jobb, men ska ändå bli skönt att få vara hemma. Känner efter påskledigheten att min kropp mår mycket bättre av att inte sitta på en stol 7-8 timmar om dagen. Det är där ischias nerven tar mest stryk för mig och på senare tid har jag även kännt av spänningar i ryggen. Kände inte av det alls när jag var hemma, kunde sova utan kroppskudde och faktist orka röra på mig mer. Samtidigt känns det konstigt att jag nu ska vara hemma, vad ska man göra liksom? 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: