Ny energi🙌

Bussinlägg här dåå! Far mot jobbet nu och vet ni hur skönt det är. Har bytt avdelning på jobbet och tack vare de bytt arbetstider till 7-16. Halleluja! Sjukt vilken skillnad jag känner, mår så mycket bättre. Känner att jag får mer tid för att leva, haha. Pigg när jag kommer hem är man också, hur underbart? 
 
Med en nyfunnen energi så har jag börjat spåna mycket runt efter inspiration till självporträtt. Vill fota men behöver kommer ut ur mysbubblan av porträtt från axlarna. Vet att typ alla bilder på mig är så och den bubblan måste spräckas. Vill ha mer detaljer, mer helkropp, mer rekvisita, mer lekande med vinklar och mer bilder generellt. Kanske börja leka lite med kameran i helgen, med dem tankarna in mind.
 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: