Måste sätta stopp för dessa tankar

Celluliter mina vänner. Hur snyggt är inte de? Fast nee, helt ärligt är jag för influerad av dagens media för att som första tanke tycka att det är snyggt. Det första jag ville när jag såg denna bild va att redigera bort allt till en slät och fin hy. Stoppa bandet fick jag göra för mig själv. Inte är det fel på mig inte, jag är fin som jag är även med celluliter, jag är fin som jag är även med en hy som inte är slät. Föresten så har ju ändå dem felsta kvinnor de på kroppen så varför ska jag gå runt och tycka illa om de.
 
Förstår egentligen inte varför jag som första tanke skäms över lite celluliter på kroppen när jag aldrig tyckt illa om bristningar. Har till en början när man fick de i tonåren undrat varför men sen alltid tyckt att de är coolt på något sätt. Jag har blixtmärken på kroppen, typ haha. Måste sätta stopp för dessa tankar, lära och älska trotts lite skavanker här och var. 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: