Fastnade med skon

En händelserikt morgon kan man säga att jag haft. Eller nej, en stressig morgon men världens mest dåliga tajming.. lyckas alltid med såna här grejer. 

Har beställt ett par nya skor med dragkedja baktill. Fick för mig att testa dem en kvart innan jag måste vara utanför dörren. Ingen bra idé för fastnade med foten i skon. Kunde varken dra ut foten eller dra ner dragkedjan. Blev lagom stressad så ringde Kristofer som att han kunde hjälpa mig via telefonen, haha. Moraliskt stöd fick jag iallafall och tillslut lyckades jag få loss fossingen genom att dra för lung och fosterland. Med en öm fot och stressat sinne var det bara att springa utanför dörren för att ta sig till jobbet. 

De va min morgon de. Ska returnera skorna då dem uppenbarligen var något för små. Får se om jag kan hitta ett annat par då dem större storlekarna är slut i lager... typiskt. Hoppas ni hade en roligare morgon än mig. Satt dock och skratta där och då för detta är så typiskt mig, att hamna i en sådan här situation😂


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: