Frånvaro, missade månen och lyx

Mot jobbet åker jag. Har haft det riktigt lyxigt hela veckan där jag kunnat ta bilen till jobbet. Sparade säkert mer än en timme varje dag på de, rena rama lyxen. Nu är det dock tillbaks till bussåkande och trevligt är de med men lite mer tidskrävande hehe. 😄
 
Den senaste tiden har jag knappt slagit upp datorn om inte för att titta på serier. Därav frånvaron här. Om kvällarna sitter jag istället och ritar på små fyrkantiga papper. Planen är att rita hela alfabetet i bilder. Apa för a, bil för b osv. Har ritat fram till s så lite kvar är det. Tänkte försöka få ihop ett inlägg med det hela. Vad, hur, varför och till vad jag gör detta. 
 
Förresten, var det någon av er som såg blodmånen i måndags? Själv missade jag den. Eller var vaken kring den tiden det sas att man skulle se den. Såg dock inte skymten av den från ett enda fönster så gick och på mig igen, haha. Var ju vaken för att få bild på en blodmånen för några år sedan. Mitt på natten var det och exalterad som bara den. Fick mig se små glimtar av den men just när jag skulle knäppa bilderna gick månen i moln, haha. Typiskt min tur😂
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: