Mån 10 juni

21:47 mån 10 juni

 

Dagen börjar dra sig mot sitt slut. Den började med att min kamera gick ner i marken av misstag. Panik fick jag, resan har ju presis börjat. Hur ska jag kunna fota bilder nu? GoPron och mobilen skrek huvudet nej till i mitt panikslagna tillstång. Det löste dock sig. Var bara att peta ner spegeln i kamerahuset men istället har fokusen busat i objektivet. Något jag får försöka lösa när vi kommer hem. Min anledning till panik ser ni nedan😱

 

Annars har dagen bestått av en hel del bad, trotts, mat, skratt, vattendrickande och kliande ben. In all har dagen varit väldigt trevlig. Doppat oss i havet(?)/lagunlilnande havs inte vet jag. Majas knän sved så hon ville dock inte riktigt ner. Hon nöjde sig med att sitta vid strandkanten med Josefine( syrran ) och göra sandbullar. Hjärtat smälter av synen och älskar att se hur min familj är mot henne. Vi har även lyckats hyra en bil för morgondagen så att vi kan ta oss till palma. Primark är huvud destinationen men sen blir det nog bara att strosa runt för att se mer av vad denna ö har att bjuda på! 

 
 Middagen var mysig den med. Vi alla tog oss en stund att fundera på ett minne vi delar med min pappa. Jag vill alltid göra så när någon fyller år. Supermysigt och visar att även de små stunderna är lika betydelsefulla som dem stora. Vem vet. Ibland kanske någon drar upp ett minne ingen annan hört förut och de i sig är hur trevligt som helst att få höra
 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: