Helgen

Hej. Tisdag idag, har funderat på om det är vätr att berätta om helgen. Kom fram till nej, kom fram till ja och nu sitter jag här. 
 
Fredagen bestod i vanlig tur av jobb. Sista minutrarna på jobbet samll det till och där låg kollegan på golvet. Han hade lyckats göra illa knät när vi larvade oss med yogaövningar. Istället för att jag skulle få sjkus av honom hem körde jag hela vägen till eskilstuna med Kristofer åkandes i egen bil baktill. En händelserik fredag kan man minst sagt säga. Lämnade av kollegan som skulle till akuten, satte mig i bilen tillsammans med Kristofer och åkte vidare till mina försäldrar. Direkt hemkomna från Grekland var dem. Kul att få höra deras historier därifrån!
 
 
Josefine åkte inte med till Grekland, istället hade hon stannat hemma och pysslat om så att alla bilder i huvet var på hon. Deras finaste och bästa barn måste ju synas, tyckte hon. 😂 Typiskt Josse, haha.
 
Lördagen bestod av jobb och kan säga att hela dagen bara var en flopp. Normalt sitter jag bakom datorn och tar emot ordrar på vad kunderna vill ha men nu var det min tur att vara ute och leverera varor till kunder igen. Älskar att vara ute och köra, känslan av frihet delux! De var nog det enda som var kul med dagen, att få vara ute och leverera igen. Annars vaknade jag med ögoninflamation som störde mig hela dagen. Lyckades smitta andra ögat så vid dagens slut hade jag inflamation i båda. Väl hemma var jag ensam då Kristofer var ute och körde mälaren runt. Gled omkring och bara njöt tillsammans med min pappa, syster och lite vänner gjorde han. Han lägga mig i sängen en stund med kliande och geggiga ögon innan även han kom hem. Låg nog kvar resten av kvällen i sängen då ögonen började göra ont, haha. 
 
 
 
Söndag bestod bara av att lata sig. Ligga kvar i sängen länge för att sedan förflytta sig till soffan. Inte nog med ögoninflamation så gick jag runt med halsont och täppt i näsan. Wihoo. Titta på en massa serier tills hjärnan sa att det räcker. Då var det bara att titta lite till, haha. Kristofer var en frisk individ men han hängde på latdagen med mig.
 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: