Träningsvärk?

 
Godagens! Nu står jag på toaletten och ska strax borsta håret. Men först, ett litet blogginlägg! 
 
Dagen har bestått av träning, jobb, mat och träning på nytt. Oktober inleddes med träning och målet är att försöka hålla det uppe 3-4 gånger i veckan vilket har gått bra so far. Idag blev det två träningspass, en själv på morgonen och en på kvällskvisten med sambon. Hur mysigt?! Har gått runt med träningsvärk deluxe sedan jag återupptog träningen och morgondagen lär inte vara något undantag. Min älskling fick magen min att jobba lite med olika magövningar och känner redan träningsvärken krypa sig in. Hur härligt som helst för då känns det som man gjort något vettigt av träningen 😉 Nu håller jag alla tummaroch tår att jag orkar hålla i träningen, älskar det verkligen!
 
 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: