7 november

Hur gosig är inte denna bild ❤ En dag i förra veckan , tror det var i helgen men inte 100, då tösen vaknade tidigt. Fick bli lite morgongos medan Kristofer (min fina sambo) fick sova ut lite. Hon hade paddan i knät och jag datorn men de höll sin inte länge. Bilderna jag satt och redigerade var 1000x mer intressant än de paddan hade att erbjuda. Slutade med att vi satt och tittade på bilder från när jag och syskonen var små samt bilder på Akira. En massa kramar bjöds det även på, riktigt mysigt att starta dagen så.
 
Idag är det onsdag och lagom trött är man. Så trött att jag har huvudverk men hoppas på att den försvinner med lite vatten i systemet. Trött är jag antagligen för att man inte lagt sig tidigare då jag börjar tidigare. Normalt börjar mina arbetsdagar vid nio men vill jobba lite extra för att kunna spara mer så istället blev det start kl sju för mig.
 
Dagens planer är att ta sig igenom denna arbetsdag och sedan bli upphämtad av Kristofer. Direkt ner till mina kära föräldrar och syskon för att hälsa på, prata lite och bara ha de trevligt. Antar att det blir en trött Jennifer imorgon också för det tar sådan tid att ta sig ifrån föräldrarna haha. Man säger hejdå men så fortsätter det att pratas, säger hejdå men så fortsätter det att pratas. Rätt som det är har man stått i hallen och sagt hejdå 55 gånger men inte kommit någonstans, haha. De är charmen med min familj, tror dock inte jag är ensam om detta😉
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: