Måndag 21 maj

Godmorgon säger jag trotts de att jag försov mig, va nära på att missa mina bussar och inte fått i mig frukost ännu. Godmorgon! På väg mot ännu en jobbdag som ska bli spännande att se hur den artar sig då jag endast har få timmars sömn i ryggan. Bra ska de nog gå ändå, de tror jag allt. 
 
Har en del inlägg som varit planerade men brist på bilder får mig att inte lägga upp dem. Vill ju minst ha en bild för att smycka inläggen med, blir mysigare så. Ska sätta mig och fixa lite ikväll, prio är ju ett inlägg om flytten! Weey, för nu har jag flyttat!! Men mer om de en annan dag...
 
Något jag haft i tankarna i någon vecka nu är att sparka igång träningen. Har inte orkat tidigare detta år pga huvudvärken. Låter löjligt att skylla på de men orkade knappt med jobbet och orkade intill ingenting när jag kom hem. Att gå och träna på de kom inte direkt på frågan. Nu mår jag betydligt mycket bättre och känner att kroppen bara vill lägga på sig muskler och göra på sig. Dessutom börja jag känna mig som en liten potatis som helst av allt väljer en bekväm soffa än att göra annat. Ändring på de ska ske! Måste dessutom börja nyttja gym kortet annars drar de vara onödigt med pengar haha.
 
Ne, snart framme så kilar väl in här vid ett annat tillfälle. Ha de fint denna somriga dag🌹🌸 ohh, titta 👇 very sexi me med platt hår haha
 

</div
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: