Livet 1.0

Hee j! Sitter för tillfället på bussen på väg till jobbet. Fatta den dagen då jag känner att jag kan investera pengar på en bil, sköönt. Glida till jobbet med den. Men nu sitter jag som sagt på bussen och klagar inte riktigt. Har en person till höger om mig som jag inte känner men som verkar vara väldigt intresserad av vad jag gör på mobilen, han tror sig titta diskret över på min mobil. Vem vet, han kanske hunnit läsa detta jag skriver om honom haha.
 
Aja, sitter här med huvudverk. Va riktigt dum och halvt slarva med mina tabletter igår. Råka ta dem för sent på morgonen vilket ledde till otrolig trötthet och huvudverk under dagen. Glömde sedan ta tabletterna när jag skulle gå och lägga mig såå dem gångerna jag vaknade under natten känner jag av den förbaskade huvudvärken. Super härligt! Livet är som en dans på rosor där jag, i mig själv, är allt annat än glad. Här börjat få ont i magen med. Den sortens där det känns som jag inte ätit på flera dagar fastän jag ätit 5 minuter innan. Helt sjukt! Bajskropp man har.  
 
Något mer positivt får avsluta detta inlägg. Eller positivt är det om jag orkar mig igenom dagen. Ska jobba från sju på morgonen till åtta på kvällen. Para mina vänner, lite extra sådant känner jag behövs både för att man jobbat halvdagar ibland men även för att det snart är dags att flytta. Behöver ju lite para för att kunna få till dem små mysiga detaljerna. Bästa är att jag flyttar in med min kärlek. Spännande det här veeet ni. Så para, para, para. De behövs!😍
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: