Äventyr och plugg

Nikon D750 | Nikkor 28 mm 1,8
 
Hade tänkt skriva om hur jag bröt ner igår men halvvägs genom mitt skrivande ändrade jag mig. Måste börja tänka positivt juuu! Vi kan ta de kort, bröt ner igår. Så, de va väldigt kort. Moving on...

Idag är det fredag, veey! Idag åker även jag och min fina kille på äventyr, typ. Om man kallar Ullared äventyr. Eller det blir att åka en bit och stanna för att samla energi. Då menar jag sova på ai hotell. Sen, imorgon återstår något timme för att anlända till affärsäventyret! Spännande va? Länge sedan man var på Ullared. De roliga är att man alltid hittar något, snarare mycket, onödigt man inte alls behöver men finner måste med hem. Pengarätande affär det där men ändå dras folk dit, även jag hah. 

Något annat positivt, vad kan de vara? Jo! Har bestämt mig för att börja plugga. Just nu är det bara en stark tanke som jag bestämt mig för. Nästa steg är att ta reda på ett och annat, vad som krävs av mig för att få börja plugga. Något ämne behövs med största sannolikhet pluggas upp och sen återstår bara att fundera på vad man ska plugga. Varför börja plugga då? Vill göra något av mig själv. Skapa karriär och växa så man bara inte hinner med vad som händer. För att kunna göra det har jag en känsla att utbildning behövs, om inte så är jag åtminstone utbildad efter plugget. Ska dock försöka hitta något på distans. Vill inte sluta jobba så distans blir nog bra👍
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: