Hello, is it me your looking 4

 
Hej hej! Ett tag sedan vilket det var gången innan dess med. Vet ni vad, är inte ett dugg ledsen över de för någon annans skull än min egna. Bloggen skriver jag för att komma ihåg och se tillbaks till, som jag sagt många gånger innan. Den enda som förlorar något på att inte skriva är lilla jag. Samtidigt vill jag be om ursäkt, haha, för dem som läser bloggen och faktist väntar på lite text ihopbakat med bilder. 
 
Måendet är det som orsakar detta. Som nu, ligger jag kl 21 på kvällen helt utslagen. De var jag redan när jag kom hem från jobbet men försöker hålla energin uppe de bästa jag kan för andras skull lika mycket som för min. Att gå och lägga sig direkt efter maten är inget liv för mig. Vill umgås, vill redigera, vill fota, vill orka träna och vill bara orka vardagliga sysslor. Så som livet ser ut just nu orkar jag inget mer än att hålla mig vaken tills det börjar närma sig läggdags. Då är jag den mest ledsnare men samtidigt lyckligaste som får gå och lägga sig. Ledsen för att jag inte orkat göra något mer än att dega på soffan i väntan på att få sova och sedan lycklig för att tiden äntligen är inne, de ändå som krävs är att sluta ögonen. Har säkert skrivit allt detta miljoner gånger men aa, vad ska man göra när detta är min vardag.
 
Hur som då. Livet suger när det kommer till måendet men annars så flyter det väll på. I helgen har jag faktist lyckats ta mig ur för lite självporträtt i skogen. Efter att ha sovit från fyra till sex på dagen fann jag energi fört. De kostade mig sedan dyrt sörrni. Myggbett överallt, stora som jordgubbar... typ. Eller de kanske är o ta i. Mer som stora blåbär man kan köpa i affären. Ont gör dem att få och kliar som bara den gör dem. Hoppas därför att det blev någon bra bild utav den smärtsamma gripen, haha. Annars så hann sambon och jag med att roadtripa med min familj, minus en syster, till söderköping för lite glassätande. Mysigt var det, speciellt när sambon aldrig varit där förr. Att få visa honom, dela med mig av ett ställe jag uppskattar och finner trevligt att besöka lite då och då... Mysigt är nog minst sagt vad jag kände och att få se samt höra hur han upplevde det😍🙏
 
Ne nu ska jag försöka sova. Räcker med att jag blundar så är jag redan där, i sovarnas land. Kan inte lova inlägg då jag mår som jag mår. Men lovar att jag tagit tag i det och försöker hitta många lösningar för att förhoppningsvis snart få en vändning på detta. 
Ha det bra🌸❤
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: