15012018

Bild från Thailand, tagen med Samsung Gs8

Heeeej min fina blogg! Vet ni? Jag har ett nytt jobb, igen haha. Känns som jag hoppar från ett jobb till ett annat rätt ofta nu men här ska jag stanna i några månader, förhoppningsvis fler. Now days spenderas majoriteten av dagens timmar som lagerarbetare. Jag är en tjej som tycker om att veta hur saker fungerar, älskar att ha erfarenhet, så att få testa på att göra någonting nytt känns himla spännande!
\n
\nAnnars då?
Livet rullar framåt, har försökt mig på att redigera bilder från Thailand men segt går det. Både för att datorn är otroligt, otroligt (!) seg men även för att jag är seg, haha. Känns som det blev en hel del bilder och majoriteten av dem är jag inte sådär jättenöjd med. De leder till att motivationen att fortsätta redigera inte riktigt finns där men ska försöka ta tag i mig själv nu i helgen! De är ju så kul att titta på de färdiga resultatet och faktist kunna bläddra igenom resan i bilder!

\nTror anledningen till att jag är missnöjd med bilderna är för att jag inte fotat på ett tag. När jag sedan tog bilder i Thailand va man väl lite ringrostig och tog bara för att få minnen ner på bild, typ. Ska samtidigt inte sitta här och säga att alla bilder är få dåliga, verkligen långt ifrån. Många är riktigt fina och sådär semester mysiga. De som fattas nu är att få dem redigerade! Lycka till till mig själv säger jag bara haha


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: