Tidig morgon, sen kväll

 
God morgon! I skrivande stund sitter jag på bussen på väg till jobbet. Satt och pratade med min kille igår om att det var ett tag sedan jag uppdaterade här. Faktist hela en månad sen, I'm so very sorry. Har försökt mig på att redigera klart några bilder för att kunna uppdatera bloggen me lite nytt och kul. Har dock inte kommit så långt, haha. Så en mobilbild får väl duga for now?


Annars då? Är trött men känner att tröttare borde jag vara då det blev en sen vistelse till bion igår kväll. Panthers rullade på filmduken fram till halv tolv sen var det bara att ta sig hem, varva ner och försöka låta sömnen ta över. Inte nog med att man la sig tidigt, man gick även upp tidigt igår. Redan vid halv fem stog killen och jag i gymmet i hopp om att bygga muskler. Med andra ord blev dagen väldigt lång, hahah. Jag klagar dock inte, de va en riktigt mysig och härlig dag.


Annars, annars då? Jobbet rullar på och känner själv att det går snabbare och mer effektivt. Har en riktigt härlig arbetsmiljö och kollegerna är pricken över i:er. Trivs men andra ord. De enda jag igentligen har att klaga över är att jag, sedan ca fyra veckor tillbaks, har gått runt med huvudverk. Förstår inte vad det beror på och förstår verkligen inte varför det inte släpper. I tisdags höll jag på att gå panik över verken så gave in och tog en Alvedon. Såå skönt de var, no pain liksom... tills tabletten tappade sin effekt. Då var det bara hälsa tillbaks huvudvärken på bästa sätt.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: