Fredag, åhh du kära fredag

 
Nikon D5100 | Nikkor 18-105mm
( Bilden har ingenting med inlägget att göra. Måste säga att jag än idag älskar denna bild, haha. Fastän den är tagen för ex antal år sedan😉
 
Godmorgon! Sitter som vanligt vi den här tiden på bussen till jobbet. Idag är det fredag vilket betyder nya låtar på Spotify som jag sitter och lyssnar på. Brukar oftast hitta två till fyra låtar jag fastnat för, vi får se hur det blir idag. Kommer jag ihåg kan jag lägga upp låtarna i ett senare inlägg😉

Annars då... Dagarna går riktig långsamt. En timme känns som två timmar lång, lite extra så på jobbet. Igår speciellt, då gick tiden dö långsamt och samtidigt kändes allting lite extra tungt, haha helt otroligt. Tror inte denna dag blir så stor skillnad på.

Längtar så mycket till flytten, det närmar sig. Långsamt, väldigt långsamt, men säkert närmar det sig. Längtar nog mest till den nya sängen då det könns som jag sover bra med den vi har nu, men vaknar långt ifrån utvilad oavsett hur många timmar man sovit. Igentligen längtar jag till allt som har med flytten att göra. Nytt ställe, dekorera, få besök från familj och vänner höger och vänster, men best av allt att få göra det med min pojkvän. Hur härligt är inte de?! Kan tiden inte vara gå snabbare så flyttdagen är idag? Men jo tack, de tycker jag låter alldeles underbart bra!!
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: