Ett kort besök på sjukhuset

Morgon på er! God är den inte då jag vaknar upp med huvudverk, trött och bara ingen ork för något. Kan nästa förutspå hur denna dag kommer se ut men ska låta bli, försöka fokusera på att vända på den något dåliga morgonen istället! 
 
Igår var jag på le sjukhus för magnetröntgen. Tog tio minuter, inget mer med de. Får svar om en vecka vilket bara känns som ren tortyr att få vänta en till vecka, finns inte så mycket att göra åt saken.
 
Trotts erergilösa lilla jag har en del bilder blivit redigerade i helgen. Kändes åtminstone som de men när jag tittade på de färdiga resultatet va det inte lika många bilder som jag först trodde, haha. Osäker på om just dem bilderna dyker upp här eller inte, återstår att se. Många bilder va på små söta barn och att sitta där och redigera dem bilderna fick mig att inse, de är ju riktigt kul att fota barn. Har nog alltid tyckt de men inte riktigt haft några barn att fota, haha. Men älskar bara tanken på att fota barn som dem senare i livet kan se tillbaks till. När jag var liten tog pappa bilder på nästintill allt jag och syskonen gjorde och älskar att se på dem bilderna. Älskar att fota generellt, spara en underbar eller en mindre underbar stund på bild. Även dem mindre underbara momenten i livet är värt att se tillbaks till. Därför har jag en bild på mig från sjukhuset, i rocken (eller vad man ska kalla det) jag blev tillsagd att dra på mig. Nu tar trötta lilla jag mig till jobbet, ha en fin dag folket de ska jag försöka ha 👋
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: