Jag är bland den bästa chaufför du kan hitta!

Nikon D750 | Nikkor 28 mm 1,8
 
 
Tjena, hur är det med er? Med mig är det helt underbart. Livet rullar på åt rätt håll känner jag. Har lite motgångar till höger och vänster men inget som inte går att handskas med. Panikattackerna har åkt på semester för tillfället och hoppas på att den stannar där. Ångesten vill däremot hälsa på lite då och då, inte allt för ofta som tur är. Annars så har jag en hel del framför mig att se fram emot och kan knappt bärga mig, ska bli riktigt kul och är väldigt förväntansfull. 
 
Vet ni? Jag är, som titteln lyder, bland den bästa chaufför du kan hitta... Om du vill köra vilse och hitta nya fina ställen så ja, då är jag bäst på de jag gör. Lite åt fel håll har det helt klart rullat för mig. Skulle köra hem från Stockholm en dag men av någon anledning så tog jag fel väg och hamnade i Nyköping. Bor i lilla Flen och finns ingen anledning för mig att åka via Nyköping. Chocken där när jag såg skylten Välkommen till Nyköpings kommun. "Men va? Hur har jag hamnat här?" Har sedan den dagen märkt att jag inte alls kommer överens med GPS:n på mobilen. Antingen de eller så är det mina lyssnar kunskaper som är bristande. Eller, eller så kan det vara så att jag helt enkelt inte kan vara chaufför till mig själv samtidigt som man ska vara kartläsare. Så är det nog, helt klart. 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: