Tränar för fullt

Godkväll. Just nu sitter jag med tanken att redigera lite bilder men hamnade här istället. Försöker komma ikapp med redigerandet då jag har oredigerade bilder sedan förra året. Hur som så va inte mina oredigerade bilder vad detta inlägget skulle handla om. 
 
För ett bra tag sedan så gjorde jag illa fötterna och tappade sakta men säkert gnistan jag hade för att träna. Jätte tråkigt då jag verkligen älskar att träna. Gnistan är dock tillbaks och starkare än någonsin! Har verkligen funnit tillbaks till träningen och börjat älska den lika mycket som jag gjorde förr, om inte mer! Har tränat nästan varje dag i en månads tid (innan var det bara till och från), denna vecka har jag spenderat intill två timmar varje dag på gymmet. Det som får mig att vilja gå tillbaks att träna varje dag är att jag känner mig starkare, jag känner skillnad och jag mår riktigt bra! 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: