Lyckats med en hel del

 
 
 
 
 
 
 
 

Nikon D750 | Nikkor 28 mm 1,8 
Tre bilder från en dag då familjen gick runt i jakt på något nytt och spännande. Jag har för mig att vi hittade en stor tomte på rea som pappa köpte hem men annars köptes inget intressant. 

Sedan sist så...
 
-Har jag lyckats med det dummaste
 Ena veckan blev jag magsjuk från ingenstans men lyckades snabbt återhämta mig. Veckan därpå lyckades jag äta en bit möglig cocos där jag därefter fick lida surt av konsekvenserna. Magförjiftning blev det för mig. Låg hela dagen därpå med fruktansvärd magont och ångrade bittert att jag omedvetet ätit något mögligt. 
 
-Har tagit tag i mig själv och skickat in blanketter som antingen kan komma att vara det jobbigaste i mitt liv, eller fotfarande jobbigt men otroligt roligt.
Jag hoppas självfallet på de sistnämda. Vad det är tänkter jag ännu inte avslöja då det gör det hela mer verkligt. Vill fortfarande låtsats som att jag inte skickat iväg blanketterna.
 
-Har tagit ett till hål i örat.
Gjorde hål i tragus på högra örat. Otroligt nog kan jag sova på den sidan. Har hört att det ska göra jätte ont men icke för mig. Timmar efter att ha tagit hålet hade jag helt glömt bort de och slängde mig i sängen med högra örat mot kudden. Kom på de nytagna hålet efter att ha legat i sängen i fem minuter, så ont gör det inte nu i efterhand. 
 
-Har jag börjat med ett nytt fotoprojekt.
Jag ska börja fota miniatyr leksaker och försöka få dem att se verkliga ut. Vill inte riktigt förklara helt vad för slags leksaker jag ska fota då det inte går så bra för tillfället. Känner att jag måste få till en okej bild som i sin tur kan hamna här där jag förklarar vidare på projektet. 
 
-Har jag lyckats färga ögonbrynen.
Har länge tyckt att dem är för ljusa men inte orkar jag vakna tidigt på morgonen för att måla dem. Vet inte om det blev någon större skillnad. På jobbet finns det ett barn som kallar mig för Ms. Utan ögonbryn. Ett snällt barn de, haha. Ne, lite mörkare har dem nog blivit men inte tillräkligt för att se skillnaden. Ska nog vänta i två- tre veckor och sedan göra om det. 
 
-Har jag lyckats ta 60 kg i marklyft.
De trodde jag inte om mig själv faktist. Det var en kväll på gymmet som jag körde marklyft. Jag stod och stirrade på vikterna och fick funderingen om jag skulle kunna ta 60 kg. Frågaded pappa vad han trodde där han tyckte att jag skulle pröva vilkte jag otroligt nog klarade. Kanske inte låter som mycket men jag försöker att ha tunga vikter men inte för tunga så att jag kan få in tekniken till en början så glatt överaskat blev jag att jag klarade det. 
 
Ne, nu ska jag sova. Ha de bra!
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: