29042017

Nikon D5100
 
Vad har jag nu gjort sedan sist. Jadu, vart ska jag börja? Kanske med att jag, igår, köpte mig en bil. Känns inte riktigt verkligt just nu men jag smälter det nog snart. Blev en begagnad volvoböna, haha. Riktigt fin är den och ägaren innan har tagit väl hand om bilen. 
 
Annars har jag fått godkänt på en kurs. Känns skönt att få det gjort och över med. Att lägga plugget på hyllan kommer inte hända för nästa steg är att börja plugga teori igen. Ska sikta mig in på att ta MC körkort nu i sommar. Det känns som att det kommer bli en tuff kamp för MC körkortet då jag även ska jobba på restaurangen. 
 
Har även fått ett roligt besked om framtida planer jag har. Är nervös men samtidigt inte. Vill så gärna göra detta men en liten del av mig är oerhört osäker och rädd för att det kommer bli för jobbigt. Kommer klara det, de tror jag starkt på men som sagt är en liten del av mig osäker. Det är trotts allt många månader kvar innan detta sker så har tid att förbereda mig. 
 
För två veckor sedan så befann jag mig i Finland. Kidnappade min farmor och farfar som fick agera tolk för mig då mina finskakunskaper är lika med -0. Nedå, lite finska förstår jag men inte tillräkligt. Vi var där i fem dagar och snacka om en rolig resa. Har fått lära mig en hel del grejer om både mig själv och andra.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: