Tappade kameran i golvet

Som jag skrev igår så var det ett tag sedan jag har skrivit här. Absolut inte min mening, i tankarna har jag uppdaterat bloggen medans det i verkligheten varit långt ifrån vad jag har gjort. Hur som så har jag på minnet en del saker som inträffat under dem senaste veckorna så som...
 
Samsung Galaxy S6
 
...Att jag har åkt båt till tre olika länder på sex dagar. En båtresa fram och tillbaks mellan sverige och dessa olika länder är vad jag ägnat mig åt på höstlovet. En hel del bilder kommer dyka upp här på bloggen men seg, som vanligt, är jag på att redigera dessa.
 
Samsung Galaxy S6
 
... Att jag den 4 november klarade kunskapsprovet och därmed får köra bil utan pappa, aka le handledaren. Kan redan nu säga att jag spenderat massvis med tig på vägarna och har bara haft körkort i lite mer än en vecka. 
 
Samsung Galaxy S6
 
... Att jag som sagt spenderat mycket tid på vägarna var ingen underdrift. Åkte nämligen ner till Göteborg med syskonen för att se SM i taekwondo. Bilder från denna händelse kommer även dem så småning om upp på bloggen samt lite mer detaljerat om hur hela dagen gick. 
 
Samsung Galaxy S6
 
... Att jag lyckades tappa kameran i golvet mot slutet på båtresan. Ingen större fara sådär bortsett från att fokusen börjat spöka och gör vad den vill vid vissa tillfällen. Är inte så jätte sur över situationen då när jag väl tappade den hade en otroligt rolig stund att det bara inte gick att bli sur över saken. 
 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: