Månader sedan sist?

Samsung galaxy s6
 
Känns som det var månader sedan sist jag skrev här på le blogg. Mycket har hänt men ändå inte. Hmm, vart ska jag börja? 
 
Jag tog studenten, wooohooo!! Tycker nästan att studenten är en aning överskattad. Den bästa dagen i ens liv tycker jag inte riktigt att det var men helt klart en av det bättre dagarna. Flaket var klart det bästa med studenten, en upplevelse jag önskar återvända till. Champagnefrukosten var väldigt mysig den med, där vi satt hela klassen under ett tält och åt god frukost. Något som var mindre roligt och mysigt var skoskaven jag fick den dagen tack vare någolunda små skor, något jag kom att lida av när jag cyklade från en stad till en annan. 
 
Jag har även börjat jobba. Antingen är jag på jobbet och spenderar timmarna med att servera mat, plocka undan disk, göra mackor, stå i kassan mm. Eller så är jag hemma och sover, ser på några episoder av någon slags serie samt spendera tid med Akira le dog. Imorgon är jag ledig där jag ska läsa lite ur körkortsboken samt sova länge. Jag ska även på någon slags utbildning för unga ledare = spännande!
 
Sen måste jag börja ta upp kameran. Har inte rört den på fyra veckor nu både för att jag inte riktigt haft tiden men även för att jag inte riktigt vet vad jag ska fota. Måste dock börja ta upp den och bara ta bilder, i sin tur tror jag att inspiraionen kommer. Vill ha många härliga bilder från denna sommar så dags att börja fota! 
 
Ber om ursäkt för dålit uppdatering men gör nästan inget annat än att jobba och när jag inte jobbar är jag för trött för att tänka på att skirva något. Ska dock ta mig själv i kragen och försöka uppdatera lite mer frekvent. Att se tillbaks på vad man har gjort är ju trots allt det bästa med en blogg. 
 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: