Nytt en tid framöver

Nikon D5100 | Nikkor AF-S DX 35/1,8 G
 
Hola! Så jag har funderat på en grej i ett par dagar nu. Det är såhär att jag känner att min blogg börjar damma och eka tomt mer och mer. Detta sitter inte fint med mig och jag känner även att mitt liv, så som det ser ut just nu, är varken roligt eller spännande att dela med sig av. Så lösningen jag kommit fram till, en tid fram över, är att jag lägger upp en bild och en onösig fakta om mig, eller liknande. Vet inte ifall ni kommer finna detta roligt men jag vill inte sluta blogga, vill häller inte att bloggen ska stå tom och vill ha någonstans att visa upp mina bilder på. Sen så kanske det kommer lite text om min dag då och då när jag känner för det men just nu så känner jag att detta kan vara ett roligt sätta att ha en uppdaterad blogg. 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: