What i got

 
Vissa kanske undrar vad jag fick när jag fyllde år, en fråga många inte vågar fråga men ändå undrar. Well, jag fick ett par hörlurar som man kopplar till mobilen via bluetooth. Var himla taggad på att få använda dem och kunna träna utan att känna att sladdar flyger i ansiktet på mig, eller att lurarna lossnar från öronen. Med den turen som jag har med hörlurar så var dem för stora. Jätte tråkigt men inget att sura över. Har lämnat tillbaks dem nu och letar efter ett par nya som skulle kunna passa mig.
 
Sen fick jag lite saker innan jag fyllde år som jag skulle anse som en slags present. Bland annat träningskläder, en tröja där det står woke up like this, en tjocktröja och kaktusar. Nu tänkter ni säkert, VA? Kaktusar?? Jag har länge velat ha det så vi åkte till IKEA och så passade jag på att plocka med mig tre små kaktusar. 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: