Söndag 6 september

Nikon D5100 | Tamron AF SP 150-600/5,0-6,3 Di VC USD
 
Hej! Nu på kvällskvisten har jag tränat. Det känns otroligt skönt i kroppen då det var runt en vecka senast. Har varit förkyld och därför inte kunnat träna vilket har sugit otroligt mycket. Men nu är jag någorlunda frisk så vi tutar och kör för fulla rullar. Är även riktigt taggad över att Tai Chin börjar på måndag. Träning, träning och träning. De flesta som läser detta är säkert jätte uttråkade av att behöva läsa om träning så lets move on till något annat, haha. 
 

 Jag vill be hemskt mycket om ursäkt om ni upplever att bloggen är tråkig på något sätt. Jag själv tycker att det inte varit så kul att blogga på senaste tiden. Jag har så många gamla bilder att både redigera och visa för er men vet inte hur jag ska göra. Det blir så tråkigt när jag delar upp dem i t.ex. Zoo part1, Zoo part2 etc. Men det är väll så det får bli. Jag har en hel del bilder från när jag och le familia var på Kolmården. Anledningen till att jag halkat efter med redigeringen är för att jag inte känt att bilderna jag redigerar blir så som jag vill, haha. Men nu har jag börjat tagit tag i det. 

 

 Annars har jag blivit super aktiv på twitter(@jenifuu). Vet inte alls vad man ska skriva men jag kör på. Har även börjat uppdatera min instagram lite mer men känner att inspirationen där snabbt kommer dö ut, haha. 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: