Började jag eller inte?

 
Hola! Guess what? jag har inget att dela med mig. Haha, typiskt eller vad? Nej jag bara skojar. Har en sak jag kan dela med mig som jag just kom på. Jag har nu bestämt mig för att börja träna taekwondo, började i tisdags. Just nu känner jag lite träningsverk här och där av all träning hit och dit men inget jag inte kan klara . Så mitt "träningsschema" blir som följande:
 
Måndag: Tai chi
Tisdag: Taekwondo
Onsdag: Gym
Torsdag: Tai Chi
Fredag: Ledigt
Lördag: Gym 
Söndag: Taekwondo, om jag känner mig extra hurtig så går jag till gymmet på kvällen
 
Kommer antagligen se ut som en kvinlig hulken by the end of this year. På tal om Hulken så finns det en kille på brandstationen som kallar mig för hulkinnan, hah.
 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: