Min söndag

 
Nikon D5100 | Nikkor AF-S DX 35/1,8 G
 
Mina ben värker av den stretching vi gjorde idag. Jag har kommit fram till att jag inte varit helt varm när jag börjat stretcha vilket leder till att jag får ont efteråt. Får ta i lite mer vid uppvärmningen helt enkelt. 
 
Idag var det planerat att jag skulle plugga, har jag gjort det? Nej. Jag satt istället och deppade på min säng med mobilen i ansiktet. Ne, satt inte och deppade. Låg och läste i några timmar. Runt två så åkte jag och syrran för att träna taekwondo och det gick hyfsat bra bortsett från mina ben de vill säga. Nu ska jag återgå till att läsa och sedan sova.
Kommentarer
a n n i k a

Fin bild!

2015-10-19 | 17:52:09
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: