Kommer inte ändra på det, sorry

Nikon D5100 | Nikkor AF-S DX 18-105/3,5-5,6 G ED
 
 
HOLA! 
I feel like det var ett tag sedan jag skrev på bloggen. Jag ska inte ljuga och säga att jag kommer bättra mig och börja skriva oftare, det skulle vara en ren lögn mina vänner. Det kommer nog se ut såhär fram över där inlägg poppar upp lite då och då. Min kamera ligger för övrigt på mitt skrivbord där hemma och samlar damm då jag inte har plockar upp den på ett bra tag. Fokusen i livet ligger inte längre i att lära sig mer inom fotografiering utan ligger mer på att träna och gå till skolan. Jag har blivit en tråkig människa, i know, men jag ska inte lägga ner min blogg för de. Jag tycker om att jag har en plats att lägga upp mina bilder på även om dem, vissa gånger, är riktigt fula och dåliga. 
 
Just nu sitter jag och ska börja plugga lite inför ett kommande prov. Senare på kvällen blir det träning, taekwondo. Kuriren ska komma och fixa ihop en artikel om min syster som deltog i en tävlign i lördags. Hon vann i kamp och fick silvet i mönster. Jag var där och fotade lite men bilderna kommer jag antagligen inte visa här. Hon har lagt upp dem på sin blogg, KLICKKAA HÄÄR, och jag kommer antagligen inte orka att redigera dem.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: