Nemen hejsan

 
 
Ursäkta att jag typ inte skirver något här men är helt slut i huvudet. Har lite uppgifter att göra i skolan och så har jag typ gått och lagt mig super sent de senaste tre dagarna. Sedan vill jag även passa på att säga förlåt om det blir jobbigt med så många bal bilder men det finns folk jag känner som var på balen som gärna vill se dem och det känns dumt att göra en separat blogg enbart för just de.
 
Vad annars händer då? På fredag slutar syrran 9:an så ska ta lite bilder där. Nästa vecka har vi utedag så tar med kameran till de och sedan nästa vecka på lördag ska jag se när studenterna tar studenten och ofc har jag kameran med mig. Känner helt ärligt ingen som tar studenten i Katrineholm men ska fota som bara den ändå haha. Kul att bara ha dem bilderna. Kommer dock inte redigera  några av bilderna jag fotar framöver förns jag slutar skolan. Orkar inte och har inte tiden så efter lördagen nästa vecka ska jag ha redigeringsmaraton (??). Vi säger att det finns något som heter så haha.
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: