Händer detta bara mig?

Nikon D7100 | Nikkor AF 50/1,8 D  
På bild: Mamma och pappa

Hola! Hälften av denna vecka har jag typ inte gjort någonting. Det har regnat en del så har inte funnits så mycket att göra. Sedan så känner jag bara för att göra ingenting i några dagar för att slappna av.
 
Är dock inte avslappnad ändå. Jag har sjukaste grejen som händer när jag sover vilket är så sjukt irriterande. När jag sover så, av någon konstig anledning, får min hjärna för sig att larmet inte har ringt och att jag försovit mig så jag vaknar till runt två timmar innan larmet egentligen ska gå (jag har bestämt mig för att ha larm kl 9 varje dag på sommaren för att inte sova bort hela dagen). Sen kan jag typ inte somna om, haha. Kanske är jag lite stressad av allt och inget och det är därför de händer (??). 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: