7 Juni 2015


Nikon D7100 | Tamron AF SP 150-600/5,0-6,3 Di VC USD
 
Hola! Idag ska jag ta och göra det sista kompleteringarna till skolan. Fattar typ ingenting av de jag gör men vi kör på iallafall! 
 
Sitter med himla mycket ångest just nu då jag har så många bilder att redigera och vet inte vart jag ska börja. Folk vill ju se bilderna men jag har inte tid att redigera dem just nu, åhh. Sedan har jag himla problem med att redigera bilderna också. Tillexempel bilden ovan. Eller djurbilder over all suger jag på att fixa till lite snyggare. Vet att övning ger färdighet men jag har inte så bra tålamod för de haha. Egentligen har jag ångest över allt och inget just nu. Livet som mig låter så problematiskt. Kanske är det jag som gör det hela till en stor grej, vad vet jag haha. Stressen iför sista skolveckan kanske har slått till. Men det är en vecka kvar och det är jag otroligt glad över!! Äntligen ska jag få vila ut lite och bara lata mig!!
 
Kommentarer
Elin

Sv: Tyvärr så har jag bara ett 70-300, men de funkar ganska bra :)

2015-06-07 | 16:31:57
URL: http://elinolssonsfoto.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: