Two things

Hej! En del har hänt sedan sist jag skrev här. För det första så slutade jag jobba i torsdags vilket var en chock för mig. Själv trodde jag att jag skulle sluta dagen där på, alltså fredag. Tråkigt men skönt var var det nog ändå. Kommer defenitivt sakna att trava in där och se många glada människor. Men nu har jag återigen sommarlov vilket känns skönt men otroligt tråkigt. Vädret gör så man bara sitter inne och gör ingenting, typ. 
 
En annan sak som har hänt är att jag började sträckläsa "När snön faller" på en app som heter Wattpad. Dog jag av slutet, ja! Ohh får ont bara jag tänkter på det men den var helt klart värd att läsa! Ska börja läsa en annan snart men vill ta en paus innan jag går in i min trans av att bara läsa timme efter timme, haha. Asså det är nästan hemskt, det blir som när jag tittar på serier. Jag vill bli klar så fort så möjligt så jag kan återgå till andra grejer och de resulterar i att jag sträckläser eller sträckser en serie. De är så typiskt mig ;) 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: