Vad tyckte jag om filmen?

Idag blev det en tripp till Stockholm och tillbaks kom jag hem med tre par träningsbyxor. Är riktigt nöjd med dem och dessutom så är det i lite olika och roliga färger. Annars så var vi och tittade på bio. Det blev Mockingjay – Part 1.
 
Vad tyckte jag då? Jag blev besviken. Älskar Jennifer Lawrence som spelar Katniss Everdeen men denna film va inte så bra som jag hade hoppats på. Jag tycker att spänningen inte fans i filmen. Inget "actionigt" hände häller. Blev som sagt besviken men helt okej var den ändå. Hoppas dock att den sista filmen har mycket mer spänning och action i sig, vilket det känns som att den kommer ha då Mockingjay – Part 1 var rätt lugn. Har ni tittat på filmen, om vad tyckte ni om den?
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: