Slukat böcker de senaste dagarna

Hej på er! Känns som det var tusen år sedan, haha. Har inte skrivit så mycket här då jag har totalt låst min fast vid bökerna Fifty shades of grey. Började i tisdags att läsa den första och blev klar redan nästa dag. Är så otroligt stolt över mig själv då jag altid fått höra av lärare att jag läser för långsamt, så hurrej för mig. Sedan samma kväll som första boken blev utläst började jag på den andra dock denna gång på engelska. Är fast och har svårt att sluta läsa. Länktar även att få se på filmen!
 
Annars så hände det en rätt så rolig grej idag. Beställde nämligen hem något jag tittat på ett tag och är riktigt spänd på att få hem den. Vad det är vill jag inte säga ännu, när jag får hem denna sak så får ni helt änkelt se.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: