Dålig sjuk dag

 
Hejsan! Hur mår ni? Jag mår inte alls bra. Hade lite lite lite halsont imorse men inget jag störde mig på så gick till skolan. Va ute hela dagen och kom hem runt ett. Väl hemma drack jag lite te, tittade på en serie och efter de somna jag. Sov inte alls bra, hade sjukt ont i huvudet. Vissa delar av kroppen frös sjukt mycket som ryggen samtidigt som magen svettades. Jag hade täckt mig själv med två tjocka filtar haha. Vaknade sedan ordentligt för att äta runt fem och orkade knappt stå ordentligt, kroppen gör ont när jag rör något kallt och dessutom hade jag ingen aptit. Efter de har jag bara legat i soffan, tittat på en film och sen klockan åtta gick jag och la mig. Vakna av att Pappa ville ge mig något och dricka. Passade bra med tanke på hur lite jag åt tidigare. 
 
Just nu har jag fortfarande ont i huvudet samt kroppen men inte lika mycket som tidigare. Det super tråkiga med allt det här är att jag har två prov imorgon som jag inte riktigt är redo för, det är skolans längsta dag imorgon och jag vet inte ifall jag kommer orka att gå. Dock vill jag ändå inte missa proven. Ha mina i-landsproblem. 
 
Ska återgå till att sova, fastän jag sovit sjukt mycket idag är jag ändå riktigt trött.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: