Year in Music

 
På familjens spotify så har vi samanlagt lyssnat på musik i hela 50 tusen minuter, vilket är 826 timmar, vilket är hela 34 dagar. Ovan kan ni se att jag inte lyssnat på  min egna spotify lika mycket men det blir en del ändå. Hela 12 dagar sammanlagt! 
 
 
 
Detta år har jag helt klart älskat Ed Sheerans låtar men mest av allt Sam Smiths låtar. Älskar i princip varje låt han släpper, haha.
 
 
 
Wow, detta är ju så inte något som förvånar mig. Som jag skrev ovan, älskar i princip varje låt Sam Smith släpper. 
 
 
 
Genom årstiderna har det blivit lite variation av artister. Trodde dock att Sam Smith skulle vara med vid alla månader så jag har lyssnat på honom såå, SÅÅÅ mcyket iår. Det var lite av mitt år i musik. Tycker det är kul att man kan se på spotify hur året sett ut.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: