Imorgon börjar jag!

Nikon D5100 | Tamron AF SP 150-600/5,0-6,3 Di VC USD
 
En liten sneak peek på när jag var på kolmorden och fotade.

 
Hello! Just nu sitter jag och tar det lugnt i mitt rum. Lyssnar på Not to deep med Grace och planerar på att redigera lite bilder. Imorgon börjar skolan, otroligt nog har jag ingen ångest vilket är så skönt! Längtar lite att skolan ska starta, vill bara att sommaren ska ta slut. 
 
Med en ångestfylt sommar är jag glad att jag börjar skolan imorgon så att jag kan tänka på annat. Den tiden jag jobbade var dock inte så faligt men annars var det ren ångest. Jag har tränat några gånger i veckan vilket har gått bra. I början av sommaren slö tränade jag men nu på senare tid har jag pressat på lite mer för att jag vill bli starkare och känna skillnad. 
 
Hade ni en bättre sommar? Va det den bästa sommaren?
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: