Flower power

Nikon D5100 | Nikkor AF-S DX 35/1,8 G
 
Hejsan! Söndag idag och är så inte glad att skolan börjar imorgon. Vill inte!! Men får ta mig dit ändå som jag alltid gör, hehe. Tycker samtidigt in om lov då jag får ångest när jag gör något då jag tänker att nu slösar jag min tid. Slutar upp med att jag bara ligger i min säng och har ångest för att jag ligger där och inte gör någonting!??!?! Konstigt men har haft ett rätt så bra lov ändå. Kommer inte ihåg riktigt vad jag gjort på lovet men men, haha. 
 
Nu ska jag ta och titta på två nya episoder av serier. Har börjat följa så många serier på sista. 
Kommentarer
ɑ n n i k ɑ

Så fina bilder! :)

2015-04-13 | 17:56:25
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: