Vet inte vad...

Om jag någonsin skulle make a tattoo så skulle det helt klart bli några konstiga sträck, ringar och linjer. Vet inte varför men det både lockar ögonen och ser super coolt ut enligt mig. Ska dock inte tatuera mig då jag troligtvis kommer ångra mig och vilja ha något annat. Även länge sedan jag l a ut crazy fula bilder på mig så kände att det var dags.

Hej! Vet inte vad jag ska skriva men känner inte för att lämna bloggen tom idag så skriver de första bästa som poppar upp i huvudet;)
 
Kan berätta att försvarsmakten var på våran skolan idag. Gick själv inte fram och lyssna på vad dem hade att säga men fick en massa tankat i huvudet. Har ända sedan jag varit liten haft en liten ja/nej ska man gå på lumpen debatt i huvudet. Det värkar "kul" och lärorigt så varför inte typ. Idag så väcktes dem tankarna och helt ärligt så skulle jag helt klart vilja gå. Pratade även med pappa om det och tyckte att jag klart kunde göra de, han skrattade även lite och tyckte att jag var tokig men var väldigt positiv ;). Nu känns det som en liten mini dröm kanske men vi får se vad som händer efter att jag har gått ut skolan om jag faktist fullföljer detta eller inte. 
 
Ne nu måste jag ta och sova annars kommer jag var helt död imorgon och de vill jag inte. Har inte alls sovit bra denna vecka. Har halft vaknat mitt i natten 2-3 gånger och tänkt att "nu måste jag vakna så att jag inte blir sen till skolan" och blivit stressad av de. Har därför haft ont i huvudet till och från and thats not fun.
 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: